14 Aralık 2012 Cuma

Butik Organik Hikayesi


                                                                      www.butikorganik.com

           Eskiden küçük şehirlerin çarşılarında küçük butikler, mahalllerde küçük bakkallarımız olurdu. Tüketim çılgınlığının olmadığı, herşeyin az ama öz olduğu yerlerdi. Malzemeleri doğal, doğal üretilmiş, üretimlerinde emek olan ürünler yer alırdı. Ürünler, çoğunlukla sahibinin beğenisi, müşterilerin memnuniyeti ile özenle seçilmiş ürünler olurdu. 
                                              O günleri özlüyoruz galiba.
          Acaba internet üzerinde bu ruhu bu sıcaklığı verebilir miyim diye uzun zamandır düşünüyordum. Bu nedenle misafirlerimiz karşılarında bir şirket adı yerine beni tanısın istedim. Beğendikleri ürünleri önersinler, sürekli iletişimde olalım istedim.
 
          İş hayatı dışında, her kadın ve her anne gibi ailemin sağlıklı beslenmesi, sağlıklı ürünler kullanmasına çalışıyorum. Hayatın karmaşası içinde doğru ürünlere ulaşmak zorlaşıyor. Yıllardır sektörün içinde olan biri olarak, seçtiğim, doğru olduğuna inandığım ürünlere eskinin butik konsepti ile herkesin ulaşmasını istedim.

                                            Anne/Evlat/Eş/Ev Kadını/Diş Hekimi/Girişimci
                                                           Funda Kudunoğlu Çobanoğlu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder